Nyt miä oon mikkelissä mamman kanssa. Siis on täälläkin meininki, mamman serkkutyttö Rosa ei anna miun leikkiä sen leluilla. Siis kohtuuttoman törkeetä! Lasten ei anneta leikkiä. En saa syyä villasukkia, en pehmoleluja enkä ees keppejä... Miä en kestä!! Mamma pyti kirjoittamaan että on pahoillaan kun ei oo laskennu minnuu nettiin tätä blogiani päivittelemään, lupasi että kohta taas kirjoitellaan. Käytiin meinaan Enossakin oikeassa koiranäyttelyssä ja kyllä miä olin kaikkein kaunein..... tuomarin mielestä olin kyllä erittäin hyvä, mutta kyllä miä omasta mielestäni olin koko näyttelyn kaunein sessu.
Niin nyt miä tosissaan oon täällä mikkelissä ja täällä on se miun kaveri Antti-möhköfantti, toiselta nimeltään Hömppä-Antti. Miä oon kuulemma ollut aavistuksen rasittava kun miulla on nää juoksut.... Antilla on hirveen iso maha kun siellä on paaaljon pentuja. Täällä myö ollaan nyt ainakin sunnuntaihin asti... Kirjoitellaan sitten niitä kuulumisia ja näyuttely hommia lisää... Tällä hetkellä seikkaillaan maailmalla!