Miäpä olin Mikkelissä. Olin ensimmäistä kertaa hoidossa mummolassa ihan ilman mammaa. Oli meillä kyllä aika lystiä. Leikittiin Turren kanssa ihan hirmuisesti. Mutta mamman pikkusiskon mielestä olin hieman pilalle lellitty kakara. Komentelin Turrea jatkuvasti haukkumalla, repimällä korvasta yms. Mutta mä oon sitä mieltä että mä vaan tiedän mitä haluun ja olen sen myös ansainnut. Välillä oli kuulemma niinkin hurja Turrea kohtaan että mummi joutui puuttumaan ahdisteluun. Kuitenkin, Turre ois itte voinu ihan hyvin sanoo jos ei ois halunu leikkii mun kaa. Me käytiin samalla myös Kallu papan luona. Se kehu miten miun turkki kiiltää aivan älyttömästi... Oon vähän laitellu... Kallu-pappa kummasteli minun ja Turren jälleenen näkemisen riemua. Sitten mamma tuli miut hakemaan iltapäivällä ja matkustettiin takaisin kotiin. Nukuin koko matkan kun olin ollut aika aktivinen.... Seuraavaksi seikkailu suuntautuu helsinkiin 23.11 ja sunnuntaina on miun ihan eka näyttely. Mammaa jännittää aika paljon, mutta miua ei. Jos on tällanen mäyris niin en usko et tulee mitään ongelmia. Olen urhea, rohkea ja todella ihana! Torstaina kuulemma meidän pitää vielä vähän harjoitella Tokossa....